Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-12T18:46:51+02:00
Psychotest jest to rodzaj testu w którym po przeczytaniu pytania, mamy możliwość zaznaczyć jeden z wariantów odpowiedzi.Po rozwiązaniu takiego testu,mamy możliwość sprawdzenia swojego intelektu.Np: czy jesteśmy lubiani albo czy może jesteśmy kłamcami.Końcowe rozwiązania w takich testach nie zawsze są prawdziwe.Oto kilka przykładów psychotestów:
-czy jesteś osobą lubianą,
-czy masz zadatki na gwiazdę,
-czy często zazdrościsz innym osobom,
-czy jesteś dobry z matmy,
-kim powinieneś zostać w przyszłości,
-czy jesteś atrakcyjna,
oraz wiele,wiele innych zarówno wciągających jak i fałszywych.
1 5 1
2009-05-12T18:47:19+02:00
Psychotesty to inaczej testy psychologiczne.
przykłady : np. kto jest ci przeznaczony, jaki duch opiekuje się Tobą, czy zostaniesz milionerem itp.
1 2 1