Zredaguj przepis na potrawę chroniącą przed "ludożerstwem" w tym celu do podanych 3 składników dopisz 4 własne,a następnie zapisz kolejność poszczególnych czynności.

Składniki:
*szczypta życzliwości
*3-4 uśmiechy
*garść uprzejmych słow
*...
*...
*...

3

Odpowiedzi

2009-11-18T18:10:28+01:00
*jak najwiecej milych slow ;]
*uczucia,ale te pozytywne
*duzzzo milosci ;p
1.wszystko wzucic do jednej miski oprocz usmiechow.usmiechy pokoic drobno i zalac w milosci!!
I gotowe!!tak ludzie powinni sie szanowac!!!takimi wlasnie zeczami ;p
2009-11-18T18:11:04+01:00
4.1-3 Uściski dłoni
5.1-2 Pocałunków
6.Jedno miłe przedstawienie się
7.Szczypta dobroci
Najpierw dajemy uściski dłoni,potem przedstawiamy się,następnie uśmiechy.Potem garść uprzejmych słów,a na konie szczypta dobroci i pocałunki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:13:50+01:00
*garść pyłu ksiezycowego
*zapach słońca
*troche miłości
*2-3 podmuchy witru.
*woda szczęścia
do durzego kotła wrzucamy odrobine rzyczliwości i uśmiechy mieszając 3 razy w lewą strone i raz w prawą czekamy az wszystko stanie sie białe wtedy rozpalamy ogień pod kotłem.gdy wszystko zacznie wrzeć wrzucamy garśc uprzejmych słów i pyłu księzycowego ciągle mieszając. dolewamy wody szczęścia zmieszanej z miłością i podmuchem wiatru. całość zaczyna bulgotąć i zmieniać kolory. po 30 min gotowania potrawa jest gotowa. należy ją schłodzić w blasku księzyca i mozna podawać.
1 4 1