Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:16:28+01:00
Jest ona chętnie lubianą i czytaną książką ponieważ,młodzi ludzie coraz bardziej interesują się czasami okupowanej Polski. Ich prawdziwymi historiami perypetii ludzi podczas wojny i ich niezwykłymi i niebezpiecznymi historiami.Ludzie często także sięgają po tę książkę ponieważ jest bardzo polecaną książką przez młode pokolenia.A także ta książka inspiruje ludzi do poznawania dalszych historii podczas wojny.
2 5 2
2009-11-18T18:20:29+01:00
Z racji iż młodzież w dzisiejszysz czasach mało interesują książki takiego typu jak ,,Kamienie na szaniec''
Moim zdaniem nie powinno się czytać takich książek bardziej historycznych w szkołach podstawowych jak i gimnazjach.Bo najwidoczniej niedojżeliśmy do takich książek...