Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:17:05+01:00
Legendarną- np. Lech
fikcyjna- z książki lub wymyślona
mityczna- z lat p.n.e lub bohaterowie mitologii Parandowskiego
historyczna- np. Tadeusz Kościuszko no. zasłynął w jakimś ważnym wydarzeniu historycznym

porównaj no i zrobione:)
1 5 1
2009-11-18T22:17:47+01:00
Fikcja - wymyślenie postaci
mityczna - było coś w kiedyść ktoś usłyszł piąty przez dzisiąty i tak się dowiedzieliśmy ( nie wiemy czy to prawda )
historcyzna - tak postać napewno istniała
1 1 1