Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:12:08+01:00
REGULAMIN PARKÓW NARODOWYCH

ZACHOWAJ CISZĘ
NIE PŁOSZ ZWIERZĄT
NIE PAL OGNISK
NIE NISZCZ ROŚLIN
NIE KORZYSTAJ ZE ZBIORNIKÓW WODNYCH
NIE ZAŚMIECAJ PARKÓW
NIE BIWAKUJ
NIE SPRZEDAWAJ I NIE SPOŻYWAJ ALKOHOLU NA TERENIE PARKU
4 5 4
2009-11-18T18:17:28+01:00
1. Nie niszcz roślinności gdyż jest ona zagrożona
2. Nie śmieć
3. Słuchaj się oprowadzajacego
4. Nie oddalaj się od grupy
5.Nie wolno krzyczeć
2 5 2
2009-11-18T18:36:13+01:00
1) Zachowywać cisze
2) nie straszyć zwierząt
3) nie zrywać roślin
4) nie wolno zbierać np. jagód, grzybów
5) nie można wjeżdżać samochodem do parku
6) nie można łowić ryb

Mam nadzieje że pomogłam :D
2 5 2