Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:14:50+01:00
Kocham cie bardzo,
jak maki na łące.

ja jestem nikim,
bez ciebie kochanie.

o tobie myśle ,
całe dnie i noce.

he
5 1 5
2009-11-18T18:18:28+01:00
Miłość to piękna rzecz..
Miłości nie mówi się precz...
Bo kiedy przychodzi przechodzi przez człowieka dreszcz
Uczucia że ktoś wreszcie pokocha mnie...

Miłości lepiej nie zdradzać
Bo miłość lubi życie osładzać..
Kiedy miłość spotkamy krzyczmy...My się kochamy!!


Pamiętaj że miłość prawdziwa jest tylko jedna...
Druga, trzecia, czwarta..to nie to samo!!
Wiec pamietaj mały człowieku i domo...
Każda miłość lubi to samo!!
6 4 6