Dlaczego ludzie tak różnie odnoszą się do Dekalogu i przykazania miłości? Jedni przyjmują je jako boże prawo, wyrażające troskę Boga o człowieka, inni natomiast całkowicie je odrzucają. Jeszcze niektórzy wybiorczo dostosowują je do swoich potrzeb.

Prosze o odpowiedz na to zadnie , kilka zdań ;]

3

Odpowiedzi

2009-11-18T18:16:57+01:00
Dlatego ponieważ Każdy człowiek inaczej rozumie te przykazania. Jedni Dekalog widzą jako coś co trzeba przestrzegać a nie którzy przestrzegają tylko niektóre przykazania ponieważ łatwiej im się tak żyje. Podobnie jest z przykazaniem miłości. Niektórzy przestrzegają tego prawa tylko to tych osób których kochają, a do tych ludzi którzy im coś zrobili to zapominają o tym


Pozdrawiam :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:17:41+01:00
Ludzie często nie zastanawiają się nad tym co robią, nawet jeżeli szkodzą innym. Odrzucanie dekalogu często wiąże się z tym, że ludzie nie zwracają na niego uwagi. Co do przykazania miłości, w dzisiejszych czasach wiele ludzi jest zaślepionych dobrami materialnymi, co powoduje, że zamiera w nich dobroć i wrażliwość na cudze problemy. Jak na to zaradzić? Moim zdanie to my powinniśmy miłować innych, tak by pozostali brali z nas przykład.
1 5 1
2009-11-18T18:30:45+01:00
Ludzie najczęściej podporządkowują sobie słowo Boże. Między innymi dlatego że nie potrafią do końca postępować zgodnie z nim. Niema człowieka idealnego postępującego dokładnie tak jak głosi słowo Boże. Dlatego ludzie interpretują je na swój sposób dzięki temu łatwiej jest im iść za Chrystusem.

mam nadzieję że to ci pomoże:D
2 3 2