Odpowiedzi

2009-11-18T18:15:43+01:00
Ziemniaki [kartofle?] potrzebują wilgoci i ciemności. A przeważnie w piwnicy tak jest. Dlatego kiełkują.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:21:31+01:00
Ziemniaki, gdy są w piwnicy to kiełkują, gdyż jest tam ciemno, wilgotno. Zjawisko takiego kiełkowania ziemniaków (nie tylko) nazywamy etiolacją :D
2009-11-18T18:36:19+01:00
Ziemniaki gdy poleżą parę dni lub więcej czasu zaczynają kiełkować gdyż jest tam ciemno i wilgotno . Zarówno jak i w ziemi mamy przykład mają wilgotno .