Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:17:40+01:00
Dżdżownice połykają ziemię a następnie ją wydalają.
Dzięki temu użyźniają i spulchniają glebę.
Przez to rośliny mogą zapuszczać głębsze korzenie i lepiej wchłaniać wodę.
Dodatkowo w ich odchodach znajdują się substancje mineralne, któe pomagają w rozwoju roślin.
5 2 5
2009-11-18T18:27:13+01:00
2009-11-18T18:30:41+01:00
Dżdżownice jedzą ziemie a następnie ja wydalają .
Dzięki temu ziemia jest użyzniona pomaga to w rozwijaniu się korzeni i rośliną dodatkowo lepiej wchłania wodę