Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:19:55+01:00
Orędowniczka,Pośredniczka,Pocieszycielka,Święta,Boża,Rodzicielka,Chwalebna,Błogosławiona


Najbliższe np. Rodzicielka ponieważ Bóg jej zaproponował jej przyjścia na świat Mesjasza a Ona się zgodziła
2 4 2
2009-11-18T18:24:30+01:00
Święta Boża rodzicielko
Panno chwalebna i błogosławiona
orędowniczko nasza
pośredniczko nasz
pocieszycielko nasz

najbliższe mi jest określenie pocieszycielko nasza ponieważ gdy jestem smutny(na) zwracam się do niej. Ona zawsze potrafi mnie pocieszyć i mnie rozumie.

mam nadzieję że to ci pomoże:D
4 5 4
2009-11-18T18:33:15+01:00
określenia jakimi zwracamy sie do Maryi: św. Boża Rodzicielko,
o Pani nasza , Oredowniczko nasza , posredniczko nasza
Najbliższe jest dla mnie ''O Pani nasza'' poniewaz Maryja jest nasza Matką , która nas koch i opiekuje się nami. Jest naszą Królową.
3 4 3