Odpowiedzi

2009-11-19T09:05:00+01:00
Liscie z pecherzykami powietrza, aby mogly unosic sie na powierzchni wody i korzenie, aby utwardzaly rosline do powierzchni ziemi. swiatlo aby mogl zajsc proces fotosyntezy.
53 3 53
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T10:22:42+01:00
Rośliny mają delikatne, wiotkie łodygi i drobne liście, tworzące podwodną gęstwinę.
W wodach nie głębszych niż 2 m występują rośliny o dużych pływających liściach, zakorzenione w dnie stawu.
115 3 115