Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:25:14+01:00
Każdy uczeń ma prawo do:
1. właściwie zorganizowanego procesu kształcenia, zgodnie z zasadami higieny pracy umysłowej,
2. opieki wychowawczej i warunków pobytu w gimnazjum zapewniających bezpieczeństwo, ochronę przed wszelkimi formami przemocy fizycznej bądź psychicznej oraz ochronę i poszanowanie jego godności,
3. życzliwego, podmiotowego traktowania w procesie dydaktyczno-wychowawczym,
4. swobody wyrażania myśli i przekonań, w szczególności dotyczących życia szkoły, a także światopoglądowych i religijnych-jeżeli nie naruszy tym dobra innych osób,
5. rozwijania zainteresowań, zdolności i jawnej oceny,
6. sprawiedliwej. obiektywnej i jawnej oceny,
7. bieżącej informacji o swoich ocenach z poszczególnych przedmiotów,
8. bycia ocenianym z przedmiotów wyłącznie za wiadomości i umiejętności; oceny postawy ucznia dokonuje się w ocenie zachowania,
9. powtórzenia i ugruntowania wiedzy przed zapowiedzianą pracą kontrolną,
10. zadawania pytań nauczycielowi w przypadku natrafienia na trudności w czasie lekcji,
11. korzystania z poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego,
12. odwoływania się od decyzji nauczyciela od wychowawcy lub dyrektora gimnazjum,
13. zmiany szkoły w ciągu roku,
14. dyskrecji w sprawach osobistych (stosunki rodzinne, korespondencja, uczucia).
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T18:25:15+01:00
Http://www.gim3trzebinia.edu.pl/g3/dlauczniow/prawaucz.htm

Tam masz wszystko
4 2 4