Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:34:28+01:00
Żeński układ rozrodczy - jajowody, jajniki, macica, pochwa (wewnętrzne), jajniki, wzgórek łonowy, wargi sromowe, przedsionek pochwy, błona dziewicza, ujście pochwy, łechtaczka, wędzidełko łechtaczki, napletek łechtaczki, gruczoły przedsionkowe większe, gruczoły przedsionkowe mniejsze, gruczoły przycewkowe, ujście zewnętrzne cewki moczowej opuszki przedsionka, spoidło przednie warg sromowych, spoidło tylne warg sromowych, wędzidełko warg sromowych (zewnętrzne)

Męski układ rozrodczy - jądro, najądrze, nasieniowód, cewka moczowa męska, gruczoły pęcherzykowo-nasienne,
przewód wytryskowy, gruczoł krokowy,gruczoły opuszkowo-cewkowe (wewnętrzne).moszna, prącie (zewnętrzne)

Jak widać jest znaczna różnica

Proszę bardzo
1 5 1
2009-11-18T18:35:10+01:00
Układy rozrodcze męskie i żeńskie różnią się przede wszystkim narządami płciowymi: u mężczyzn jądra, najądrza, nasieniowody, pęcherzyki nasiennie, gruczoł krokowy; u kobiet: jajniki, jajowody, macica i pochwa.

1 5 1