Odpowiedzi

2009-11-18T18:28:05+01:00
1. Rozłóż na czynniki wielomiany:
a) x³ + x² +x + 1=x²(x+1)+(x+1)=(x+1)(x²+1)
b) x³+ 2x² - x - 2=x²(x+2)-(x+2)=(x+2)(x²-1)=(x+2)(x-1)(x+1)
3 3 3
2009-11-18T18:36:25+01:00
A) x2(x+1)+(x+1)=(x+1)(x2+1)
b) -x2(x-2)+(x-2)=(x-2)(-x2+1)=(x-2)(1-x2)=(x-2)(1-x)(1+x)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:38:59+01:00
A) x3+x2+x+1=x2(x+1)+(x+1)=(x+1)(x2+1)
b) x3+2x2-x-2=x2(x+2)-(x+2)=(x2-1)(x+2)
3 2 3