Odpowiedzi

2009-11-18T18:31:57+01:00
Mozemy od nich sie nauczyc np wiary w boga a takze jakiego błedo nie poełnac chodzi o to ze by słuchac i wielbic boga
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:35:31+01:00
Od pierwszych chrześcijan można się nauczyć przedewszystkim pobożności, oni codziennie codzili na msze w różnych kryjówkach wiedząc, jaka może spotkać ich kara. Pierwsi chrześcijanie ponośli wielkie cierpienia w imię Chrystusa, gotowi byli za Niego zginąć. Możemy się od nich także nauczć dobroci i szacunku dla drugiego człowieka