Odpowiedzi

2009-11-18T18:33:10+01:00
Nie jestem pewny
1.Każdy jest swoim bliźnim
2.Mogą tak mówić,bo wierzą w Boga I wszystkie czyny które on dokonał
2009-11-18T18:34:35+01:00
Na 1 pytanie niestety nie znam odpowiedzi. 2 - osoby wierzące mają odwagę mówić o sobie że są dziećmi Bożymi , ponieważ sam Jezus mówi że jesteśmy jego braćmi i siostrami a dziećmi Boga, a także dlatego że jesteśmy w wspólnocie kościoła. Mam nadzieję że pomogłem :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:36:21+01:00
1.Bóg jest naszym stwórcą czyli ojcem, a my ludzie jego dziećmi. Polega na zaufaniu które kierujemy do naszego ojca czyli Boga
2.Każdy człowiek jest dzieckiem Boga. Ludzie wierzący mają odwagę tak mówić bo o tym zapewnia ich biblia
1 5 1