Odpowiedzi

2009-11-18T18:35:23+01:00
Sądzę,że oczywiście jeśli chodzi o pojedyncze rośliny to jak najbardziej ponieważ zapewniają one także pokarm tym stworzeniom ale za duża ich ilość uniemożliwia im odpowiednie funkcjonowanie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:38:56+01:00
Nie koniecznie, ponieważ rośliny sprawiają, że pod wodą jest ciemniej.
Coś mi się kojarzy, że chyba przez to jak za dużo ich jest to sie ryby mogą dusić. (liście pływają po powierzchni, odcinają dostęp do świezego powietrza, przez co w wodzie jest mało rozpuszczonego tlenu- ryby nie mają czym oddychać. Ach i przez to niedotlenienie może dojść do rozwoju różnych szkodliwych bakteri . przykład- wakacje 2009r, Zalew Zegrzyński)
1 5 1
2009-11-18T19:08:04+01:00
Sądzę, że duża ilość roślin wodnych korzystnie wpływa na życie w zbiornikach wodnych, ponieważ wtedy woda jest dobrze natleniona, dzięki czemu organizmy wodne lepiej się rozwijają.