Odpowiedzi

2009-11-18T18:35:58+01:00
Spartianie wychowywali chłopców bardzo surowo. Wielki nacisk kładziono na wychowanie fizyczne. Przyzwyczajali chłopców do głodu, chłodu,częstego karania w postaci bicia. niemowlęta które były za słabe, zostawiano w górach na pewną śmierć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:36:06+01:00
Chłopcy do 7 lat wychowwywani byli przez matkę. W wieku 7 lat trafiali na wychowanie państwowe. W wieku 12 lat trafiali do koszar, gdzie rozpoczynali szkolenie wojskowe. W wieku 20 lat rozpoczynają obowiązkową 10letnią służbę wojskową. W wieku 30 lat mogą wrócić do domu. W wieku 60 lat odgrywają ważną rolę w polityce polis. Mogą być wybrani do geruzji.
1 5 1