Odpowiedzi

2009-11-18T18:34:33+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:34:34+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
A jakby się pytali które przykazanie jest najważniejsze to 2, ponieważ bez niego spowiedz jest nie ważna!
2009-11-18T18:36:41+01:00
1. Rachunek sumienia.
2. Żal za grzechy.
3. Mocne postanowienie poprawy.
4. Szczera spowiedź.
5. Zadośćuczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.

mam nadzieję że pomogłam.! ;) pozdrawiam.! ;*