Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:36:02+01:00
Substr($tekst, $od_znaku, $dlugosc)
- $tekst - tekst do przetworzenia
- $od_znaku - która to litera (jak na - to od końca)
- $dlugosc - ile liter ma pobrać
2009-11-18T18:48:08+01:00
Manual PHP:
http://php.net/manual/en/function.substr.php


<?php
$ciag="Pozdro";
$wynik = substr($ciag, 2, 3); // zdr
?>
2009-11-18T18:55:13+01:00
Rozwiązanie
<?php
$ciag="np.(jak napisałeś) pozdro";
$wynik = substr($ciag, 2, 3); // zdr
?>