Odpowiedzi

2009-11-18T18:37:55+01:00
Masa jednostki objętości, dla substancji jednorodnych określana jako stosunek masy m do objętości V:
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:38:34+01:00
Gęstośćjest to zależność masy ciała od objętości tego ciała. Wyznacza sięjąze wzoru d=m/v gdzie m oznacza masęciała a v jego objętość
2009-11-18T18:39:16+01:00
Gęstość jest to odległość między atomami od siebie. Im atomy są bliżej, tym substancja jest gęstsza. Oblicza się to za pomocą wzoru:
p=m/v gdzie p oznacza gęstość, m-masę substancji, v-objętość