Odpowiedzi

2009-11-18T18:41:15+01:00
Kochani rodzice!Chciałam Wam bardzo poziękować za to, że mnie ochrzciliście. Dziękuję Wam ,ponieważ dzięki temu Ja też jestem dzieckiem Bożym.Doprowadziliście mnie do wiary,co przybliży mnie do Pana Boga.Wasza corka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:41:57+01:00
Drodzy Rodzice1
Dziękuję wam,za to że zostałam ochrzczona .Dziękim wam stałam się Dzieckiem Bożym i mogę właczać się w wspólnotę kosciołą.Mogę także przyjomac sakramenty takie jak Pierwsza Komunia Swieta czy Birzmowanie.Jestem wam wdzięczna
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T19:02:55+01:00



Drodzy Rodzice
Moi rodzice chce Wam podziękować za to , że mnie ochrzciliście mnie.Dzięki stałam się najdroższym dzieckiem Boga.
Dziękuje Wasz Syn...