Odpowiedzi

2009-11-18T18:42:01+01:00
Zad.1
18%=0,18
35%=0,35
37,3%=0,373

zad.2
20%=20/100=1/5
25%=25/100=1/4
5%=5/100=1/20
4%=4/100=1/25

zad.3
24- 100%
1-x

x=1*100/24
x=100/24
x=4% (w zaokrągleniu)

zad.4

10%=10/100=1/10
1/10*80=8
2009-11-18T18:44:23+01:00
18%=0.18
35%=0.35
37.3%=0.373

2.

20%= 2/10 = 1/5
25%=1/4
5%=5/100=1/20
4%=4/100=1/25

3.

doba = 24 godziny

godzina = 1/24 doby
1/24=ok 0.42 czyli 42%

4.

10%*80= 0.10 * 80 = 80/10=8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:54:12+01:00
Zad 1
18%=0,18
35%=0,35
37,3%=0,373
zad 2
20%=20/100=1/5
25%=25/100=1/4
5%=5/100=1/20
4%=4/100=1/25
zad.3
24h=100%
12h=50%
6h=25%
1h=4,7%
zad4
80=100%
80:10=8
8=10%