Przygotuj trzy miseczki: jedną z ciepłą, drugą z zimną wodą, a trzecią z wodą powstałą ze zmieszania wody ciepłej i zimnej. Lewą rękę włóż do miski z ciepłą wodą, a prawą do zimnej. Po upływie 30 sekund przełóż obie ręce do trzeciej miski. Opisz i wyjaśnij wrażenia.

2

Odpowiedzi

2009-11-18T18:45:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:47:59+01:00
Po włożeniu lewej ręki do tej wymieszanej czuć było przez moment zimno, a prawej ciepło.