Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:44:58+01:00
Pierwsze państwa powstały poprzez potrzeby, jakie życie niosło w warunkach osiadłych. Obrona przed zagrożeniami z zewnątrz była uwarunkowana zadaniami wszystkich mieszkańców. Wspólne cele do zdobycia wymagały współpracy przynajmniej grupy kilku ludzi.
17 4 17
2009-11-18T19:03:57+01:00
Ludzie mieli dość koczowniczego trybu życia, więc postanowili osiedlić się w jednym miejscu.
9 2 9