Odpowiedzi

2009-11-18T18:48:55+01:00
Na tym obrazie widzimy Matkę Boską z Jezusem w ramionach trzymającą go za rękę. Nad Jej głową latają dwa małe aniołki z krzyżami w rekach. Maryja ubrana jest w kolorową zdobioną szatę. Nad głową ma złocistą aureolę.

mama nadzieję że to ci pomoże:D
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T19:14:27+01:00




Na pięknym obrazie możemy zobaczyć Matkę Bożą z Jezusem w ramionach.Nad nimi widzimy aniołki z krzyżami w ręku.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:38:25+01:00
Obraz ten przedstawia Matkę Bolesna tulącą do serca Dzieciątko Jezus. Prawą ręką trzyma Jego dłonie. Po obu stronach Maryi widzimy dwóch Archaniołów trzymających narzędzia męki. Barwy obrazu przemawiają złotem, fioletem, zielenią i czerwienią. To symbole królewskości, wiary, nadziei i miłości.
2 5 2