Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:48:19+01:00
Zniekształcenie stopy polegające na obniżeniu się jej fizjologicznych sklepień, w wyniku czego staje się ona płaska. Stopa o prawidłowej budowie nie dotyka podłoża całą powierzchnią. Jej kości układają się w łuk. Przy płaskostopiu prawie cała stopa przylega do podłoża. Kości w takiej stopie ułożone są w linii prostej. Stopa zbudowana prawidłowo wspiera się o podłoże trzema punktami:

* piętą
* głową pierwszej kości śródstopia
* głową piątej kości śródstopia.
2009-11-18T18:49:56+01:00
Płaskostopie - zniekształcenie stopy polegające na obniżeniu się jej fizjologicznych sklepień, w wyniku czego staje się ona płaska. Stopa o prawidłowej budowie nie dotyka podłoża całą powierzchnią. Jej kości układają się w łuk. Przy płaskostopiu prawie cała stopa przylega do podłoża. Kości w takiej stopie ułożone są w linii prostej.
2009-11-18T18:51:55+01:00
PŁASKOSTOPIE-to patologia stopy polegajaca na zwiekszeniu powierzchni styku strony podeszwowej stopy z podlozem,bedaca efektem zaburzenia rownowagi statyczno-dynamicznej elementow kostynych