Odpowiedzi

2009-11-18T18:54:46+01:00
LAMPION ADWENTOWY - lampion który dzieci zabierają do kościoła na poranne roraty.
Lampion przygotowany samemu najczęściej z brystolu lub kartonu ma formę czworoboku(kwadrat lub prostokąt) ozdobiony jest różnymi symbolami chrześcijańskimi lub scenami biblijnymi. wewnątrz umieszcza się świecę.

mam nadzieję że to ci pomoże:D
1 5 1
2009-11-18T18:55:03+01:00
Uczestnictwo w roratach. Polega na tym, że chodzi się na msze święte wcześnie rano ze świecą tzw. roratką, świecą maryjną.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:01:52+01:00
Wieniec Adwentowy - wykonany jest zazwyczaj z gałązek drzewa iglastego. Stoją na nim cztery świeczki, które zapala się po kolei w każda kolejną niedziele adwentu.

Roratka - jest to świeca adwentowa, którą zapala się w trakcie Roratnich Mszy świetych. Przewiązana jest zazwyczaj niebieską, lub białą wstążką.
1 2 1