Odpowiedzi

2009-11-18T18:55:05+01:00
Szczęście jest to stan ducha , w którym odczuwa się pełną satysfakcję z otaczającego świata ;).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:56:50+01:00
Szczeście jest to owszem że np wygrałeś w toto lotka ale też masz wymarzoną szkołę dajmy nie uczyłeś sie zbyt dobrze ale cię przyjęli to jest szczęscie.
Ktoś z twojej rodziny jest cięzko chory przyjdzie mu umierać lecz dajmy po paru godzinach jego stan dziwnie sie poprawia to także jest szczeście i to wielkie. Napisane prze zemnie nie z neta.
2009-11-18T18:57:12+01:00
SZCZESCIE-jest to stan emocjonalny pojawiajacy sie z naszej radosci.Jest to pozytywne spelnienie swego wymagania.