Odpowiedzi

2009-11-18T18:58:21+01:00
V=72km/h=20m/s
t=5s

V=a*t
a=V/t
a=20*5=100[m/s²]
2009-11-18T19:00:07+01:00
Vśrednia=całkowita droga/całkowity czas.

Dane:
v=72km/h=72000/3600s=20m/s
t=10s

Vśr=20/1o=2m/s
Odpowiedź: Średnie przyspieszenie samochodu wynosiło 2m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:25:31+01:00
Mamy dane;
V=72km/h=20m/s
t=10s
a=?

obliczamy ze wzoru;

a=v/t

podstawiamy dane;

a=20/10
a=2m/s

odp;Srednie przyspieszenie samochodu wynosi 2m/s

POZDRAWIAM