Odpowiedzi

2009-11-18T19:03:24+01:00
Może ja jestem głupia, ale wydaje mi się,że jest to banalne zadanie jak z podstawówki no ale wg treści to wychodzi tak:

1) krawędź= 2,5, a ponieważ w sześcianie wszystkie krawędzi są jednakowej długości a jest ich 12 to- 2,5 x 12 = 25

2) 4 x 5 + 4 x 2 + 4 x 3 = 20 + 8 +12 = 40
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:07:18+01:00
A) sześcian ma 12 krawędzi = 4 w podtawie dolnej, 4 w podstawie gornej i 4 "pionowe"
12*2,5 = 30 cm

b) 5*2+2*2+5*2+2*2+2*3+2*2= 38 cm
15 4 15