Odpowiedzi

2009-11-18T19:02:48+01:00
Można chronić środowisko poprzez nie wyrzucanie śmieci do lasów, wód, pilnując aby nasi przyjaciele również nie zanieczyszczali gdyż jest to szkodliwe dla gleby. w dzisiejszych czasach sa również różnego typu produkty które zaponiegają chociaż częściowo zatruwaniu środowiska. Podczas zimy można również nie palić czym popadnie w piecu lecz odpowiednimi produktami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:12:55+01:00
1.Zakladac filtry na kominy.
2.Segregowac smieci.
3.Uzywac toreb ekologicznych.
4.Budowac lasy przy fabrykach
5.Nie smiecic lasow.
6.Nie zanieczyszczac wód.
7.Samochody zastapic autobusami, tramwajami.
8.Oszczedzac energie.
9.Zakrecac wode