Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T19:00:23+01:00
1.Mary w Indiach.
2.Cholera oraz śmierc rodziców dziewczyny.
3.Pobyt u pastora
4.Dziewczynka wraca do Anglii.
5.Spotkanie z Martą
6.Spotkanie z Bemem - ogrodnik
7.krzyk
8.Wędrówka po mrocznych korytarzach
9.odnalezienie kluczu
10.Furtka do ogrodu
11.Pobyt w tajemniczym ogrodzie
12.Poznanie Dicka
13.Praca w ogrodzie
14.Rozmowa z wujkiem
15.Colin-syn pana Cravena
16.Chłopiec o swojej chorobie
17.Kłótnia z Colinem
18.Mary o swojej tajemnicy Colinowi
19.Spotkanie Dicka z Colinem
20.Colin w ogrodzie
21.Poprawa stanu zdrowia Colina.
22.Spotkanie dzieci z Sowerby
23.Spotkanie Pana Cravena i syna
2009-11-18T19:07:32+01:00
1.Mary w Indiach.
2.Cholera oraz śmierc rodziców dziewczyny.
3.Pobyt u pastora
4.Dziewczynka wraca do Anglii.
5.Spotkanie z Martą
6.Spotkanie z Bemem - ogrodnik
7.krzyk
8.Wędrówka po mrocznych korytarzach
9.odnalezienie kluczu
10.Furtka do ogrodu
11.Pobyt w tajemniczym ogrodzie
12.Poznanie Dicka
13.Praca w ogrodzie
14.Rozmowa z wujkiem
15.Colin-syn pana Cravena
16.Chłopiec o swojej chorobie
17.Kłótnia z Colinem
18.Mary o swojej tajemnicy Colinowi
19.Spotkanie Dicka z Colinem
20.Colin w ogrodzie
21.Poprawa stanu zdrowia Colina.
22.Spotkanie dzieci z Sowerby
23.Spotkanie Pana Cravena i syna