Odpowiedzi

2009-11-18T18:59:11+01:00
2009-11-18T19:04:30+01:00
Chodzi ci o krzyzowke?

Słuzy do otwierania stron www: przeGlądarka
Jedno z urządzeń peryferyjnych komputera: dRukarka
Główna w komputerze: płytA
Urządzenie, za pomocą którego rejestrujemy dźwięk: mikroFon
Jeden z systemów operacyjnych: lInux (i jest duze)
Inaczej folder: Katalog
Np. dźwiękowa: kArta
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:08:51+01:00
1.Karta która ukazuje przetworzone obrazy? odp.GRAFICZNA
2. Tak zwany mózg komputera? odp.PROCESOR
3.Nazwa licencji która zastępuje program nowszą wersjąe? odp.UPGRADE(czyt.apgrejt)
4.1,44 MB(dyskietka)? Odp. FD
5.Popularny dysk zewnętrzny? Odp. Pendrive
6.Zbiór logicznie powiązanych informacji zapisanych w pamięci zewnętrznej komputera? Odp.PLIK
7.Mega....? Odp. BAJT