Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:05:55+01:00
A)W Polsce:
-Wybrzeże klifowe w Trzęsaczu (za znanym kościołem),
-Wybrzeże klifowe nad Bałtykiem (bez dokładnej nazwy),
-Między Chłapowem a Jastrzębią Górą (jest to tzw. Klif Rozewski),
b)W Europie:
-Wybrzeże Jurajskie (wschodnie wybrzeże klifowe hrabstwa Devon i hrabstwa Dorset),
-Whitesands Bay (Wielka Brytania),
-Wybrzeża klifowe w Normandii,
:))
2009-11-18T19:07:09+01:00
W polsce międzyzdroje
na wschód od przylądka rozewie
na wschód od ustki
miedzy chłapowem a jastrzębia
trzęsacz
w europie
hrabstwo devon
hrabstwo dorset
2009-11-18T19:15:34+01:00
W Polsce: w Międzyzdrojach ( Woliński Park Narodowy ), okolice Orzechowa, Jastrzębia Góra, w Orłowie, w Trzęsaczu, na wyspie Wolin

Europa: Irlandia-Slieve League, Wyspy Owcze- Beinisvørð, Anglia, Francja- Normandia i Etretat, Teneryfa, Szkocja- Arbroath, Dania- wyspa Mons, Walia- półwysep Gower