Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:15:15+01:00
Dar męstwa jest darem którym nas umacnia w pójściu za Chrystusem. Daje nam siłę, która jest potrzebna w trudnych doświadczeniach życiowych. Pomaga nam całkowicie zawierzyć swoje życie Bogu.

Dar wiedzy jest poznawaniem prawdy o Bogu, o samym sobie i o drugim człowieku.

Dar bojaźni Pańskiej jest to miłość do Boga która daje nam świadomość naszej kruchości, daje nam lęk przed zerwaniem łączności z Bogiem gdyż wiemy że On jest naszą Ostoją i w nim cała nasza nadzieja.

Dar pobożności daje nam zdolność traktowania Boga jak Ojca. Wskazuje nam jak mamy wychwalać Boga oddawać Mu cześć i służyć Mu. Pokazuje jak mamy traktować naszych braci.
13 5 13
2009-11-18T19:52:05+01:00
Dar mestwa - umacnia nasza wole, gdy odwracamy sie od zla, umacnia wole przy pelnieniu dobra

dar umiejetnosci - pomaga nam rozroznic nam dobro od zla

dar poboznosci - ulatwie milowanie pana boga, jego spraw oraz milowanie blizniego

dar bojazni bozej - pomaga nam zerwac z grzechem, zjednoczyc sie z panem bogiem, ktory jest w zyciu najwazniejszy
7 4 7