Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T19:05:30+01:00
Może jakiś komplet kosmetyków :]
na pewno dostaniesz do 25 zł .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:06:20+01:00
To ja moze dam propozycje:
-Dezodorant (standardowy prezent , lub jakies perfumy)
-Pluszaka (jakiegos misa 8) )
-CZekoladka


mam nadzieje ze pomoglem
PoZdRoWiEnIa Guzik
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T19:07:03+01:00
Wydaje mi się że możesz kupić mu :
- perfumy
- słodycze
- fajną grę komputerową
Ale zależy ile ma lat ?