Mam dwa takie zadanka jedno to takie zadanie a drugie to tylko prawidłowa odpowiedz..:D

1.Który z podanych niżej zapisów daty NIE JEST POPRAWNY?
A. 02.04.2009
B. 02. IV. 2009
C. 02 IV 2009
D. 2 kwietnia 2009

2.Za trzy dni uczniowie twoje szkoły mieli oglądac przedstawienie z okazji Dnia Ziemi.Niestety, nie moze sie ono odbyc w tym terminie. Jako pzredstawiciel szkolnego kółka teatralnego napisz ogłoszenie o odwołaniu przedstawienia, przedstaw powód i podaj kolejny termin uroczystości.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:12:47+01:00
Zadanie 1
Odpowiedź B

Zadanie 2
Informujemy, że przedstawienie dla uczniów nie odbędzie się w wyznaczonym terminie, z powodu odwołania zajęć lekcyjnych w tym dniu. Serdecznie zapraszamy za to 23 listopada 2009 roku o godzinie 16.00 w bibliotece szkolnej.
przedstawiciel Szkolnego Kółka Teatralnego
2009-11-18T19:26:24+01:00
Nie jest poprawna odpowiedź B.

2.

Uwaga!

Uroczystości z okazji Dni Ziemi zostają odwołane z przyczyny inwazji grypy z którą związana jest nieobecność kilku osób biorących udział w akademii.Przedstawienie odbędzie się dn. (wpisz jakaś datę;)) w sali gimnastycznej.Przepraszamy za niedogodności.

Przedstawiciel kółka teatralnego.
1 5 1