Odpowiedzi

2009-11-18T19:11:34+01:00
1)promień koła opisanego na kwadracie to połowa przekątnej
r=6√2
P=πr²
P=(6√2)²π
P=72π
2)w drugim nie wiem o co chodzi nie ma pytania
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:13:14+01:00
1.Oblicz pole koła opisanego na kwadracie o boku 12 cm.
2.Długość promienia okręgu opisanego na kwadracie wynosi 4√2.

Zad.1.
π(1/2 * 12√2 cm)² = 72π cm²

Zad.2.
4√2 / √2 = 4
P = 4² = 16
Bok kwadratu wynosi 4, pole 16