Które z poniższych zdań są prawdziwe?
1.Tylko jeden kąt trójkąta równobocznego ma miare 60*.
2.Każdy kąt trójkąta równobocznego ma miare 60*.
3.Trójkąt rozwartokątny nie może być równoramienny.
4.Ramię trójkąta równoramiennego jest zawssze dłuższe od podstawy.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:13:50+01:00
2009-11-18T19:15:07+01:00
Ad.1.
fałsz
Ad.2.
prawda
Ad.3.
fałsz
Ad.4
prawda
2009-11-18T19:41:08+01:00
2 i 4 to zdania prawdziwe reszta fałsz ;]