Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:12:24+01:00
Nigdy nie wiadomo dokładnie, co nam może wyjść po mutacji. zwirzęta żyją (poruszają się), rośliny nie. nad zwierzętami nie da się zapanować (mają mózg), a roślinę w każdej chwili można zniszczyć i nie będzie stawiala oporu. :)
2 4 2
2009-11-18T19:12:31+01:00
Mutacjom genowym częściej poddaje się rośliny, ponieważ są one odporniejsze na choroby mogące wystąpić po zmutowaniu.
2 4 2
2009-11-18T19:13:34+01:00
Poniewaz uzyskamy szybciej efekt jak mutacja wplynela na rosline
2 3 2