Wskaz zdania falszywe

a)kazdy trojkat ma conajmniej dwa katy ostre
b)Kazdy trojkąt rownoramienny jest ostrokoątny
c)Kwadrat to taki czworokat ktory ma wszystkie katy proste
d)kazdy rownoleglobok jest trapezem
e)Deltoid ktory ma roowne przekatne jest kwadratem
f)romb to taki czworokąt ktory ma prostopadle przekatne
g)Kazdy kwadrat jest rownoleglgo bokiem
h)prostokąt w ktorym przekatne są prostopadle jest rombem

3

Odpowiedzi

2009-11-18T19:17:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:17:22+01:00
A)P
b)F
c)F
d)P
e)P
f)P
g)P
h)P
4 4 4