Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:20:30+01:00
Było to bardzo ważne miasto stanowiło bowiem główny port przeładunku towarów handlowych.
306 2 306
2009-11-18T19:27:33+01:00
Gdańsk był potęgą handlową- prawdziwym centrum handlowym na miarę swoich czasów. Jedną z jego zalet było prawo wywożenia towarów do innych krajów, co powodowało napływ lokalnych produktów z miast i wsi wewnątrz lądowych.Rzeczpospolita stała się więc dzieki niemu jako kraj ściśle rolniczy największym eksporterem.
141 2 141
2009-11-18T22:08:24+01:00
Gdańsk stanowił ważne miejsce. Był potęgą handlową, był to port przeładunku towarów handlowych
781 4 781