Odpowiedzi

2009-11-18T19:21:40+01:00
2009-11-18T19:21:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:23:13+01:00
Odpowiedzi powyżej niestety są błędne - ruch jednostajny nie może być przyspieszony czy opóźniony - jest to ruch, w którym prędkość jest wartością stałą. Opóźniony lub przyspieszony może być ruch jednostajNIE przyspieszony lub opóźniony..... niestety wiele osób to myli czy jednostajnY czy jednostajNIE a te końcówki bardzo ważne są ;)

a tu mój podział
ruch jednostajny:
- prostoliniowy - torem ruchu jest linia prosta
- krzywoliniowy- torem ruchu jest krzywa

np. samochód jadący po drodze ciągle z tą samą prędkością, rowerzysta, motocykl, jakaś maszyna - ciągle z tą samą prędkością