Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:29:14+01:00
1.Szanuj ludzi innej narodowości.
2. Nie namawiaj innych do naśmiewania się z kogoś.
3. Szanuj to, że każdy ma prawo wolno żyć.
4.Zawsze stawiaj się na miejscu poszkodowanej osoby.
5.Dwa razy pomyśl zanim coś zrobisz.
6.Nie ulegaj namową innych.
7. Nie pozwalaj by za ciebie decydowano.
8.Staraj się pomagać ofiarą rasizmu.
9. Dawaj dobry przykład innym.


1 5 1
2009-11-18T19:30:58+01:00
1. Nie będziesz śmiał się z innych ras.
2. Nie będziesz brał złego przykładu z innych.
3. Pamiętaj, abyś nie śmiał się z innych.
4. Czcij przekonania swoje.
5. Nie uważaj się za osobę lepszą.
6. Nie wyśmiewaj innych religii.
7. Nie śmiej się z cudzych preferencji seksualnych.
8. Nie mów źle o przekonaniach innych.
9. Szanuj poglądy innych.
10. Staraj się nie oceniać innych.