Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:25:32+01:00
A)3/5 i4/2 => 6/10 i 20/10
b) 7/8 i 4/5=> 35/40 i 28/40
c)1/3 , 1/2 i 1/4=> 4/12 i 6/12 i 3/12
d)1/7 i 3/4=> 4/28 i 21/28
e)2/11 i 3/5=> 10/55 i 33/55
f)4/7 i 1/2=> 8/14 i 7/14
  • Enny
  • Początkujący
2009-11-18T19:26:55+01:00
A) 3/5 i 4/2 -> 6/10 i 20/10
b) 7/8 i 4/5 -> 35/40 i 32/40
c) 1/3, 1/2 i 1/4 -> 4/12, 6/12 i 3/12
d) 1/7 i 3/4 -> 4/28 i 21/28
e) 2/11 i 3/5 -> 10/55 i 33/55
f) 4/7 i 1/2 -> 8/14 i 7/14

(;
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T19:27:05+01:00
A)3/5 = 6/10
4/2 = 20/10
b)35/40
32/40
c)4/12
6/12
3/12
d)4/28
21/28
e)10/55
33/55
f)8/14
7/14