Poszukaj skojarzeń odnoszących się do współczesności
coś w rodzaju:
Skarb: -powoduje radość
-jest przedmiotem pożądania
-motywuje do poszukiwań
-daje radość
Królestwo Boże:
-życie wieczne
taki był przykład na Religi i mam tym się wzorować

3

Odpowiedzi

2009-11-18T19:44:36+01:00
Komputer, pieniądze - jest przedmiotem pożądania
Znalezienie potrzebnej rzeczy ??? - motywuje do poszukiwań
Dzielenie się - daje radość
Dusza nieśmiertelna - życie wieczne ???

Coś takiego ma byc ????
2009-11-18T19:54:58+01:00
Królestwo Boże:
powoduje radość
daje zycie wieczne
daje radość wieczną
powoduje spokój duszy
motywuje do dobrego zycia
jest czymś czego pragniemy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:33:10+01:00
...-pieniądze-...
motywują do pracy
są obiektem pożądania
powodują problemy
są niezbędne do życia

...-komputer(laptop)-...
obiekt uzależnień
wymarzony prezent

...-praca-...
przyczyna zdobywania pieniędzy
obiekt "wzdychań"
potrzebna do funkcjonowania

...-samochód-...
środek transportu
obiekt pożądań
często powód wpadku


PozdrRo.;)