Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:33:01+01:00
Hiszpański
wyregulowany-ajustado
koksiarski-nie ma

Chiński
wyregulowany - 调整
koksiarski-nie ma
1 5 1
2009-11-18T19:50:31+01:00
Hiszpański:
1.wyregulowany-ajustado
2.koksiarski-nie ma takiego słowa

Chiński
1.wyregulowany - 调整
2.koksiarski- też nie ma
1 5 1
2009-11-18T20:19:16+01:00
Wyregulowany - ajustado [ hiszp. ]
wyregulowany - 调整 [ chiński ]

koksiarski - koksiarski
koksiarski - koksiarski

a jest w ogóle takie słowo ' koksiarski ' ?
1 5 1