Odpowiedzi

2009-11-18T19:32:12+01:00
Jednostki masy długości (pola ,objętości)
2009-11-18T19:32:38+01:00
Metr m długość
kilogram kg masa
sekunda s czas
amper A natężenie prądu elektrycznego
kelwin K temperatura
kandela cd natężenie światła, światłość
mol mol liczność materii
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:32:23+01:00
Długość metr m
Masa kilogram kg
Czas sekunda s
Natężenie prądu elektrycznego amper A
Temperatura termodynamiczna kelwin K
Ilość materii mol mol
Światłość kandela cd

Jednostki uzupełniające używane w układzie SI Kąt płaski radian rad
Kąt bryłowy steradian sr