Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:47:44+01:00
*„Po ciemku” - B. Leśmian
*Michał Anioł - freski w Kaplicy Sykstyńskiej, "Dawid", "Rodzina Święta", "Pieta"
*Pieter Bruegel - "Wieża Babel"
*Albrecht Drer - grafiki "Adam i Ewa"
*Donatello - "Dawid", "Ukrzyżowanie"
*Pierro della Francesco - "Biczowanie"
*Rafaello Santi - seria Madonn, np. "Madonna ze szczygłem", autoportret
*Leonardo da Vinci - "Mona Lisa",
  • uls
  • Początkujący
2009-11-18T19:50:57+01:00
1. Bernard Morando - przebudowa Starego Miasta w Zamościu w stylu renesansowym
2. Barrtłomiej Berecci - przebudował Zamek Wawelski na styl renesansowy
3. Jan Maria Pandovano - Sukiennice na rynku Krakowskim
4. Mikołaj Gomółka - psalm ''Szczęśliwy, który ludzi upadłych ratuje''
5. Santi Gucci - wyrzeźbił nagrobek Wawrzyńca Spytka Jordana
6. Portret Anny Jagiellonki z 1595 autorstwa Marcina Kobera
7. Mikołaj Rej - ''Zwierciadło'' ostatnie dzieło Reja z 1568